Slecht weer - Ásmundarstakkur - Lopen
Toen de wekker vanmorgen om 9 uur afliep, had Lotte nog niet zo veel zin om uit bed te kruipen. Na het tamelijk uitgebreide ontbijt gingen we snel in de Bónus brood en koeken kopen. We reden helemaal naar het zuiden van het eiland, naar de Hesturin Hái pas om aan onze wandeling te beginnen. Het was daar helaas hard aan het regenen en heel mistig, dus besloten we om terug te keren... We stopten nog eventjes in een wol-winkeltje in Vágur. We zochten daar mooie wanten, maar vonden er geen. We reden dan terug naar Tvøroyri om iets verder naar de basaltzuilen te gaan kijken. Maar ofwel hebben we ze niet gezien, ofwel waren ze niet bijzonder... We reden dan maar helemaal naar het Noorden, op zoek naar beter weer. We wandelden eventjes langs het strand in de buurt van Sandvík en reden dan verder naar het beginpunt van de wandeling naar de Ásmundarstakkur. Het regende en we zagen niet zo veel, maar we gingen toch op zoek naar papegaaiduikers....