Regen!

Aangezien het heel slecht weer zou zijn vandaag, hadden we de wekker niet gezet.  Het was dan ook al 9 uur toen we uit bed rolden.  Het had gedonderd en gebliksemd vannacht, maar tijdens het ontbijt scheen het zonnetje.  Om 10u15 vertrokken we om ons loopparcours van gisteren in omgekeerde richting te wandelen.

Na een stuk op de weg kwamen we op een steil, smal paadje.  Toen het paadje breder werd, kwamen we op een belevenissenparcours, waar we met dennenappels moesten gooien, een springwedstrijd moesten houden met een vlo, een pad, een vos en een gems, een kegelspel, ...   Tijdens het parcours kwamen we in de wolken terecht en iets later begon het te regenen.  Het blote-voetenpad hebben dus maar niet op blote voeten gedaan... Gelukkig was de zware klim al achter de rug en moesten we enkel nog maar afdalen in de regen.  We waren wel kletsnat toen we terug bij het huisje waren.

Nadat we lekkere soep hadden gedronken om op te warmen, reden we naar de Billa om brood te kopen.  Terug in het huisje keken we naar 'The Sea Beast'.  Maar toen we de helft hadden gezien, kwamen de meisjes vragen of Lotte mee wou spelen.  Wij namen intussen een douche en lazen wat.  Na de aperitief aten we noedels en toen Lotte van een badje genoot, laadde ik de auto al in.  Daarna keken we de film nog af en staken we Lotte in bed.  Wij lazen nog een tijdje.